Łącznie 26 opinie4.88/5.00
5/5
2024-06-24
Maciek, Zgorzelec
Przydatność opinii: 00
5/5
2024-06-20
Bardzo dobrze i szybko . Nie było też problemu ze zwrotem jednej nie pasującej pary butów
Robert, Szczecin
Przydatność opinii: 00
5/5
2024-06-14
Jerzy, Lipniki
Przydatność opinii: 00
Odpowiedź sklepu2024-06-19
Dziękujemy za feedback.
5/5
2024-04-22
Piotr, Murowana Goślina
Przydatność opinii: 00
Odpowiedź sklepu2024-04-24
Dziękujemy za pozostawienie opinii.
5/5
2024-03-06
Sebastian, Reda
Przydatność opinii: 00
Odpowiedź sklepu2024-03-13
Dziękujemy za pozostawienie opinii :)
5/5
2024-03-04
Świetna jakość i super wygodne
Sebastian, Reda
Przydatność opinii: 00
Odpowiedź sklepu2024-03-06
Dziękujemy. Pozdrawiamy.
5/5
2024-02-12
Realizacja zamówienia przebiegła sprawnie. Polecam
Przemysław, Wałcz
Przydatność opinii: 00
Odpowiedź sklepu2024-02-14
Dziękujemy serdecznie za pozostawienie opinii :)
5/5
2024-01-23
ZAMÓWIENIE DOTARŁO DO MNIE NA DRUGI DZIEŃ. JESTEM BARDZO ZADOWOLONA. POLECAM TĄ FIRMĘ.
MONIKA, WŁOSZCZOWA
Przydatność opinii: 00
Odpowiedź sklepu2024-01-24
Dziękujemy serdecznie :)
5/5
2024-01-16
Marek, Pruchna
Przydatność opinii: 00
Odpowiedź sklepu2024-01-17
Dziękujemy za 5 gwiazdek :)
5/5
2024-01-03
Daniel, Wrzasowice
Przydatność opinii: 00
Odpowiedź sklepu2024-01-10
Dziękujemy za pozostawienie opinii. Pozdrawiamy, zespół Protektor.
5/5
2023-12-15
Kalina, Warszawa
Przydatność opinii: 00
Odpowiedź sklepu2023-12-20
Dziękujemy!
5/5
2023-12-08
Super, zgodnie z opisem i terminami
, Sanok
Przydatność opinii: 00
Odpowiedź sklepu2023-12-13
Dziękujemy za opinię.
5/5
2023-10-20
Mateusz, Wrocław
Przydatność opinii: 00
Odpowiedź sklepu2023-10-25
Dziękujemy za 5 gwiazdek.
5/5
2023-10-09
Ireneusz, Warszawa
Przydatność opinii: 00
Odpowiedź sklepu2023-10-11
Dziękujemy za poświęcony czas na pozostawienie opinii :)
2/5
2023-07-26
Po długim czasie od złożenia zamówienia na rozmiar 46 dostałem informację, że jest brak tego rozmiaru i zwracane mi są środki. Po czym nazajutrz odkryłem, że jednak można zamówić ten rozmiar w sklepie jednak już w wyższej cenie :(. Moja prośba wyrównania różnicy wysłana mailowo w tej sprawie została odrzucona. Na otarcie łez dostałe kupon zniżkowy, z którego nie za bardzo mam jak skorzystać w tym momencie.
Arkadiusz, Szczecin
Przydatność opinii: 00
Odpowiedź sklepu2023-08-02
Witamy. Przykro nam z powodu zaistniałej sytuacji. Sytuacja wynikła z rozbieżności stanów magazynowych. Pozdrawiamy, zespół Protektor.
Wszystkie prezentowane opinie są zebrane wyłącznie od klientów, którzy dokonali zakupu w sklepie i nie mogły być zmienione przez sklep. Ich autentyczność gwarantuje IAI sp. z o.o., dostawca systemu IdoSell, dedykowanego do prowadzenia profesjonalnego sklepu internetowego.
pixel