Łącznie 170 opinie4.78/5.00
5/5
2022-10-05
Ania, Garwolin
Przydatność opinii: 00
5/5
2022-09-29
Я довольна
Anastasiya, Warszawa
Przydatność opinii: 00
4/5
2022-09-27
Karolina, Starogard Gdański
Przydatność opinii: 00
3/5
2022-09-23
za samą realizację zamówienia daję 5 gwiazdek, ale niestety obniżam za to że najpierw jednego wózka okazało się, że Państwo nie posiadacie i producent już nie produkuje, i po dwóch tygodniach widzę, że dalej jest w Państwa ofercie na stronie, a jak wybraliśmy drugi to też się okazało, że wybrany kolor nie jest dostępny i dalej nie ma zaktualizowanej informacji o kolorze na stronie.
Krzysztof, Szczecin
Przydatność opinii: 00
3/5
2022-09-21
Realizacja szybką natomiast wozeķ ma wadę, daszek przy maksymalnym rozłożeniu składa się co jest problematyczne
Anna, Łąkociny
Przydatność opinii: 00
5/5
2022-09-20
Polecam. Dobre ceny, dobry kontakt, szybka wysyłka
Anita, Wrocław
Przydatność opinii: 00
5/5
2022-09-18
Szybka dostawa, wózek zapakowany starannie, polecam
Maria, Długołęka
Przydatność opinii: 00
5/5
2022-09-16
Wszystko w porządku
Marta, Stargard
Przydatność opinii: 00
5/5
2022-09-14
Władysława, Lutynia
Przydatność opinii: 00
5/5
2022-09-12
Szybka i sprawna komunikacja, profesjonalna obsługa.
Andrzej, Szczecin
Przydatność opinii: 00
5/5
2022-09-07
Aleksandra, Tychy
Przydatność opinii: 00
5/5
2022-09-06
Bardzo dobrze
Halyna, Grójec
Przydatność opinii: 00
Odpowiedź sklepu2022-09-06
Dziękujemy za opinię i zapraszamy ponownie. Pozdrawiamy, Zespół Boboland
5/5
2022-09-06
Super sklep, ekpresowa realizacja zamówienia!!
Irena, Paniówki
Przydatność opinii: 00
Odpowiedź sklepu2022-09-06
Dziękujemy za opinię i zapraszamy ponownie. Pozdrawiamy, Zespół Boboland
5/5
2022-09-06
Super sklep, polecam! Doradzili, szybko wysłali, wszystko zgodne z opisem :)
Karolina, Kraków
Przydatność opinii: 00
Odpowiedź sklepu2022-09-06
Dziękujemy za opinię i zapraszamy ponownie. Pozdrawiamy, Zespół Boboland
1/5
2022-09-06
Zamawiając bon internetowo musiałam czekać na bon kilka dni. Czas na zmianę systemu. Bony powinny być realizowane natychmiastowo. To samo stacjonarnie, nie ma na miejscu, trzeba czekać na zamówienie bonu. Weźcie przykład z centrów handlowych.
Beata, Szczecin
Przydatność opinii: 00
Odpowiedź sklepu2022-09-06
Dziękujemy Pani za opinię. W opisie karty podarunkowej można znaleźć informację, że realizacja takiego zamówienia to maksymalnie 72h. Pani zamówienie wpłynęło do nas w sobotę o godz. 09:28, natomiast zostało wysłane w poniedziałek o godz. 11:46.
Wszystkie prezentowane opinie są zebrane wyłącznie od klientów, którzy dokonali zakupu w sklepie i nie mogły być zmienione przez sklep. Ich autentyczność gwarantuje IAI sp. z o.o., dostawca systemu IdoSell, dedykowanego do prowadzenia profesjonalnego sklepu internetowego.
pixel